2009. október 8., csütörtök

Sportolj a szabadban

Előző hétvégén szüleimmel és az ő baráti körükkel töltöttem a szombatot és végre kiszabadultam az Őszbe. Így, nagy Ő-vel. A városban is szeretem az őszt és szerencsére elég meleg van, hogy a heti kétszeri táncos edzést még a Margit szigeten tarthassuk, de városon kívül mégis teljesen más.
Máshogy kék az ég - reggel még metszően kék, aztán napközben megszelidül, még bárányfelhők is úsznak rajta. A nap még melegen süt, de már nem perzsel. A hegyek még zöldek, de az utakon már ott vannak a sárga és rozsdaszín levelek. Valahol avart égetnek, ami tudom, hogy "nem helyénvaló", nekem mégis az ősz egyik legjellegzetesebb illata.
Bicikliztünk a töltésen, a Duna ragyogott, a pulóvert hol fel-, hol levettük, élveztük a friss levegőt. Fel sem tűnt, hogy kalóriákat égetek :D Csak este a lábamban éreztem, hogy már nem nagyon akarnak felvinni a harmadikra - inkább maradtak volna kint a tűz mellett, ha a föld már hideg is arra, hogy csak úgy leüljek...

Az ősz pont jó arra, hogy kellemesen elfáradjunk. Rajzanak a biciklisták, van, aki szigetkört, van, aki (negyed-/fél-) maratont fut. A réten lehet pomponozni és amerikai focizni, rúgni a bőrt vagy tollasozni. A közeli hegyekben kirándulni kellemes, a játszótéren fogócskázni.
És mindez költségkímélő, néhány pedig teljesen ingyenes.

Ti mit sportoltok ősszel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése